random dag,

Trudelutt!
Dagen började med att niorna hade lucia i kyrkan och vi lyssnade.
Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade engelska,vi lyssnade på olika sorters jingle bells hela lextionen.. lagom stört men skönt för vi slapp jobba.
Sen åt vi gröt med kanel och pepparkakor,sen hade vi spanska och dagen avslutades med 3 lextioner att bara titta på film.
Det var suuuuperskönt fast filmen var inte så jättebra,men endå bättre än att jobba.
Efter skolan åkte jag ner till stan och träffade Tova,för hon var så sjukt uttråkad,hah!
Kollade efter lite julklappar men hittade endast en och sen fikade viii.
Åkte hem och nu har jag precis läst ut Pojken som inte fanns,läste Pojken som kallades det för några dagar sen.
Dem som inte har läst dem måste läsa dem och jag slår vad om att dem flesta som klagar på sitt liv tycker att sitt är bra i gämnfört med hans.
Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan sova,ha det så bra!
Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback