Patchanga ♥ ♥ ♥

Ååååh. Kärlek på den fina hästen,hon gjorde mig superglad!
Tog hand om henne ordentligt,blank och fin häst ska de va.
Longerade och gick henne i runt 30 minuter sen,lite krångligt med hennes öga tyckte hon. Svårt att galoppera i lugn galopp tyckte hon men när hon väl skötte sig där så avslutade jag.
Men det gick endå rätt bra,hihi.
Sötnos!♥
vet att ni sett bilden förut men datorn är seg så det går inte att ladda upp nån ny.
Mår för övrigt mycket bättre nu,hoppas det håller i sig. Känner på mig att det inte kommer göra det men jag ska hålla huvudet uppe!
Är inne i en liten självförtroende/känsla svacka.
Jag måste lära mig att tro på mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback