lazy day

Hela dagen har varit seg idag,eller ja inte seg men jag har varit trött.
Ville inte gå upp imorse,jag ville bara sovasovasova.
Men åkte till skolan och hade engelska och sen hade vi hål i en timme och 20 minuter.
Då satt vi eller ja jag låg och halvsov hela rasten.
Sen hade vi spanska och vi kollade på film..jag sov nästan igen,haha!
Var ganska pigg vid lunchen & studiepasset men när biologin började så gjorde jag 2 uppgifter sen höll jag på somna igen,så jag surfade runt lite på datorn istället..hehe 10 sista minutrarna somnade jag nästan igen,haha.
Men när jag kom hem blev jag pigg igen och åkte till stallet och tog hand om bästa,kollade på när 6 gruppen red och åkte hem strax efter det.
Nu ska jag sova för att inte vara lika trött imorgon,godnattiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback