Lååångt inlägg.

Hej! Jag tänkte efter som jag inte bloggat sen i lördags så drar jag igenom hela helgen och gårdagens ridning lite snabbt.
Lördag: Då tog jag bara hand om Patchanga som vanligt.
Putsade hennes sadel och träns och mockade och borstade,noga.
Sen skrittade jag barbacka en liten stund i ridhuset,myspollen.
Senare på kvällen kom Tova och vi käkade tacos och hon sov kvar hos mig.
Världens finaste häst,min stjärna.
Söndag: Åkte till stallet och valde häst,fick Albin.
Vi hoppade lite kombinationer och olika enkelhinder,han stannade/tvekade inte ens en enda gång!
Det gick superbra och jag har film på allt,ska klippa ihop det någon dag och lägga upp så ni får se.
Efter det så tog jag bara hand om Patchanga och pratade lite med Linn och så.
Måndag: Var i skolan som vanligt och slutade runt 2.
Cyklade till stallet i snöovädret sedan det gick men det var inte speciellt trevligt.
Vi skulle leka och jag ville ha Oboj,men jag var för stor tydligen så jag fick ta Promise istället.
Vi red fram och drygade ganska mycket i början men sen gick det faktiskt jättebra.
Vi började leka och hon sprang som en tok med mig barbacka,tog sadeln och det gick mycketmycket bättre.
Vi kom oavgjort mot den andra gruppen,kan ha varit för att Promise förstörde en av lekarna genom att galoppera allt vad hon hade tillbaka till gruppen,haha sötponny!
Efter det tog jag hand om Patchanga och hade snöbollskrig med Isabell,Ellen,Matilda och Linn. Blev väldigt snöig..
Ett inlägg kommer senare om vad jag har gjort idag,ha en snöig dag sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback