It's Friday, I'm in love !

Och jag, jag har skitont i mina fingrar för att jag nervösbitit ner mina naglar ! Sjukt länge sen jag gjorde det... ganska arg på mig själv ! 

Men i alla fall så red jag min älskade Heddanloppan igen :D Idag äventyrade vi oss på en lite "längre tur" så vi var inne och virrade i tillberga :p eller ja, skrittade igenom tillberga och sen körde vi på räääcer i trav för min del men fyfan va hon kan trava hahaha drog mig ur att galoppa, får bli en annan gång :) Hon gick på fint !

Däremot så rasade det snö från ett tak och heddan hoppade ur skinnet för några sekunder, vilket dom två andra också gjorde och det gick en kvinna som var livrädd för hästa en bit framför oss, hon vände på klacken och gick därifrån hahaha stackars människa :(
Annars gick det helt bra ! :D

Och sen bjuder jag på en nu "gammal" bild på min fina stjärna ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback