Inte besviken,men nån stans där inne finns det.

Blir serenad på hoppkursen i jul,hade velat haft Albin men jag önskade Albin och Serenad bara för att jag visste att det fanns andra som ville ha honom å andra sidan fanns det folk som ville ha Serenad med men jaja.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det.
Jag ska vara glad för att jag fick vara med över huvud taget,ja men endå så känner jag en liten svag osäkerhet.
Jag har ridit Albin dem 4 sista gångerna och nästan alla dem var hoppning,och det kändes så bra.
Verkligen super.
Senaste gången jag red Serenad gick det sämre än sämst.
Hon bara sprang med huvudet bland stjärnorna och lyssnade inte för fem öre,och fort gick det.
Jag gillar kontrollerat fort men inte så som hon sprang.
Men ja,det är nog bara för stunden jag är lite småbesviken,jag ska vara glad att jag ens får vara med över huvud taget. Jag ska intala mig att det här går bra,så funkar det nog.
nu ska jag åka till stallet och pyssla lite med patchanga och sen åka med Mikaela till hamre på pay&jump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback