Dan före dopparedan,fullpackad dag.

Hejhopp!
Dagen började med att jag vaknade och snappt fixade i ordning mig och åkte till stallet.
Mockade och fixade massa med Mountain.
Släppte henne i hagen och tog hand om Patchanga medans.
Sen tog jag in henne och satte på träns och gick ut med henne och gick ett tag,gick in efter det och borstade.
Sen kollade jag på när mina kära vänner i 4 gruppen lekte med hästarna.
Det var askul,haha. Efter det tog jag min rosa-räcer bike och cyklade hem.
Tog en snabbdusch och bytte om och så och sen åkte jag till stan.
Träffade Emelie m.fl. muppar allihopa iallafall..
Efter det så gick jag ganska direkt hem till ida och gav henne hennes julklapp och sen gick jag hem igen och käka mat.
Och nu hamnade jag här framför datorn och bloggiischeeen.
Förvänta er ingen bra uppdate imorgon för det är ju självaste julafton och då vill man fira!
Morgonen börjar iallafall med att vakna tidigt och åka till stallet och äta gröt och rida min fina med Janniii och Richie. Blir mycket schnajsigt!
Nu ska jag sluta dryga och önska er en riktigt god jul om jag inte skriver något imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback