6. Alla hästar i stallet (Moa)

Eftersom jag rider på en ridskola med cirka 30 hästar plus cirka 15 privathästar blir det väääldigt många,men jag tänker skriva alla endå.
För jag har endå ingenting att göra.
1:aridskolestallet:Choko, Claes, Serenad, Greta, Patchanga, Freija, Chinara, Albin, Brandon, Robin, Elina, Romadina, Felix(♥//emelie) ,Buster, Dennis.
2:aridskolestallet:Richie, Nougat, Oboj, Promise, Gordon, Electra, Lucy, Laban, CarpeDiem, Capitol, Spirit, Roberta, Mozart, Heather, Prancer.
Privatstallet:Bonnie, Mato, Boss, Fläcken, Mountain, Senic, Imperius, Look, Carisma, Toto, Myran, Cortezza, Mauritimus, Max och Kapten.
Det var alla!
edit: jag glömde stackars Kapten men han är ditskriven nu!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du glömde kapten:P

2011-12-07 @ 23:56:25
URL: http://bymeself.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback